Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

No já jako křtěný  křesťan mám taky, stejně jako kňýže Kadlík, islám rád. Co se mi na něm libí, však veřejně napsat nemohu, neb by mne kavalíři a moralisti honili alespoň po internetu;-D. Ale stejně jako teď do kostela nechodím, nechodil bych ani do mešity, i když se tam prý více drbe než v našem stánku božím. Holt musklimům chybí pivo jak praseti (ale to také nemůžou) drbání. Akorát nevím, zda muslimská náboženská obec bude mít nárok na církevní restituce

0 0
možnosti
ML

No tak si shrneme, co na něm můžete mít rád : útlak žen, mučení zvířat (povolený sexuální styk se zvířaty, která pak, ale musíte zabít) halal porážka. Zabíjení nevěřících za cestu do ráje. Kamenování ? Nesnášenlivost ke všemu neislámskému - úcta k rodině - do té míry, že praktikují tzv. vraždy ze cti, například tím, že se slečna baví s cizím mužem, nebo má telefon, nenosí šátek atd.. Líbí se vám agresivita muslimů ? Frustrace způsobená omezeným sexuálním životem a z ní plynoucí násilí mužům vůči ženám a obrovské počty znásilnění nemuslimek muslimy na západě ?

Nebo se vám líbí islámská věda, která tvrdí, že Svět je placatý ?

6 1
možnosti
JP

Napsal jsem "kavalíři" a "moralisté" takže to určitě nebude vepřové, psi nebo islamofobie, džihád či agresivita  atd. nebude;-D

0 0
možnosti

J13i36ř34í 29Č64í92ž38e38k

21. 10. 2013 17:31

Nebude?! Jenže právě tohle je ten islám. Např. verš: "Zabíjejte nevěřící, dokud veškeré náboženství nebude patřit Alláhu." - ten mluví za všechno.

1 0
možnosti

Vám by se líbilo živit 4 manželky v domácnosti a mít 4 tchyně? Asi jste to moc nedomyslel ;-D

0 0
možnosti
JP

Já měl tchyni fantastickou, bohužel už je na pravdě boží, tak 4 tchyně jejího typu by mne absolutně nevadily.;-D Horší by to bylo se ženou, ta by mi 4 další "konkurentky", i když by jim šéfovala, hodně vadily.:-(

0 0
možnosti
LZ

Tak dnes už ji máte rozhodně fantastickou, ale všichni nemáme takové štěstí.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).