Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

laduk

16. 2. 2012 0:07
hm..

to je jak stará definice socializmu .. trnitá cesta od kapitalizmu ke kapitalizmu

1 0
možnosti
KS

karels

15. 2. 2012 21:47
Jak jste mi posílal mail ohledně nějakého dotazu,

tak jsem se vás chtěl na váš postoj zeptat - vidím, že jste se ke křesťanství, Kristu, přiznal sám.

Nechci vám do toho mluvit, ale - alespoň mně bratři a z různých církví poradili - abych přestal s kritikou islámu - že to k ničemu dobrému nepovede. (prostě sem tam něco napíšu, ale nějaké rozbory islámu už asi nejspíš psát nebudu)

Co můžu radit, tak se modlete o moudrost v této otázce, ať vám Pán Bůh ukáže, co dál  - nakonec islám nezná nikdo líp než ten, kdo tam byl, tudíž je také jeho nejlepší kritik....

Jinak, jak jsem napsal níž - přeju hodně štěstí, Boží milosti a požehnání ve jménu Našeho Pána a Spasitele Ježíše Krista. :-)

1 0
možnosti
K

kion121

15. 2. 2012 23:25
Re: Jak jste mi posílal mail ohledně nějakého dotazu,

Skládat, házet flintu do žita, zavírat oči před zjevným zlem, ignorovat ho a tím připravovat jeho nástup - to je mentalita hodná otroka, a tedy nejlepší cesta do pekelRvRvRv

To mě od Vás zklamalo!!

1 0
možnosti
DP

Daniel P.

15. 2. 2012 20:47
to je dobrá zpráva

a hodně štěstí!

6 0
možnosti
L

listram

15. 2. 2012 20:35
Nedávno

jsem psal aby jste to už konečně řekl. No udělal jste to dneska,ale jak se říká na dobrý čin není nikdy pozdě.Gratuluju a hodně štěstí.R^

2 0
možnosti
I

IoannesBaptist

15. 2. 2012 19:56
Zdravím

s modlitbou díků za vaše obrácení!

6 0
možnosti
MK

Martin Kavka

15. 2. 2012 20:35
Re: Zdravím

Prorokoval jsem to Lukášovi již před mnoha lety. Nevím proč, ale podle jeho psaní jsem to nějak tušil. Jsem tomu rád.

3 0
možnosti
K

kion121

15. 2. 2012 19:51
Karma

Ano o muslimech kandidujících za Suverenitu jsem již slyšel a jsem rád, že má podezření se potvrdila.

Také VV mají své trojské koně islámu.A nevěřil bych v tomto směru, ani TOP09.

Děkuji Lukáši za Váš článek.Přeji Vám jen vše nejlepšíR^[>-]!!

4 0
možnosti
DP

Daniel P.

15. 2. 2012 20:52
Re: Karma

Suverenitu a vůbec cokoli, co je spojeno s paní Bobošíkovou snad nemůže brát vážně nikdo, kdo se trochu zajímá, co se děje, a má mozek v hlavě. Souhlasím s Vámi.

5 0
možnosti
MK

Martin Kavka

15. 2. 2012 19:31
Bůh Tě doprovázej Lukáši

Ať světlo věčné na Tě svítí. A slovy svatého Augustina "Nepokojné je naše srdce dokud nespočine v Tobě"

A za sebe dodám . Pokoj Tobě XVX

6 0
možnosti
MK

Martin Kavka

15. 2. 2012 19:41
Re: Bůh Tě doprovázej Lukáši

ještě doplňující otázka. Evangelík a nebo katolík? Abych to se svým nadšením zase nepřeháněl

0 0
možnosti
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).