Byl jsem muslimským fundamentalista a jsme na to hrdý
Byl jsem muslimským fundamentalista a jsme na to hrdý
Rád bych se malou poznámkou vrátil, k sobotnímu článku v MF DNES. Myslím, že je potřeba abych opět poukázal na to, co jsem přiznal již před několika léty. Jak si mohl každý čtenář článku o mém rozhodnutí veřejně poukázat na „mubarakovské“ manýry majitele brněnské mešity přesvědčit, Alrawi nepopřel vyštváni muslimů s jiným názorem z mešity, ale pokoušel se mně urážet a očernit slovy o muslimském fundamentalismu.
Pro mě to je osobně velice směšné, neboť jsem již před několika léty přiznal že jsem takový býval a nestydím se za to. Naopak jsme na to hrdý, protože jsem díky tomu měl možnost bezprostředním kontaktem poznat co to skutečný muslimský fundamentalismus je a co „páchá“ nejen v České republice.
Chronologicky se to odehrálo takto, v roce 1998 jsem se dostal poprvé do kontaktu s Alrawím a jeho lidmi, od té doby jsem byl, jaké mladík opojený vřelými kontakty mezi muslimskými fundamentalisty nadšen pro jejich myšlenky, tito „muslimští fundamentalisté“ sice jsou Alrawím veřejně odmítáni, ale zároveň mají od něj tich souhlas působit v organizacích a centrech ovlivňovaných Alrawim a jeho lidmi. Náboženská literatura, přednášky a páteční kázáni dostupná veřejnosti tyto moje informace jen potvrzují.
V roce 2002 jsem na několik týdnu navštívil, v rámci náboženské poutě hadž, Saudskou Arábii a poprvé jsem byl v reálu konfrontován se skutečnou podobou islámského fundamentalismu. Od té doby jsem stále více pochyboval o pravdivosti islámského fundamentalismu. Tehdy jsem ještě nedokázal úplně vzdát se své představy islámu a orientoval jsem se od islamistického fundamentalismu propagovaného Alrawim k islámskému fundamentalismu propagovaného jako islámský fundamentalismus saúdskoarabskou vládou.
V roce 2004 byl islámský fundamentalismus definitivně v mých očích zpochybněn, když jsem se v brněnské mešitě marně snažil zpochybnit Vladimíru Sáňkovi, Munibovi Alrawimu a jeho švagrovi Džalalu Atasimu jejich pojetí islámu, dovolujícího vraždění izraelských dětí a civilistů jako v souladu s džihádem. Když jsme viděl, že tito lidé neakceptují verše z koránu a hadithy a trvají na fatwě (náboženský edikt) Jusufa Qaradawiho a dalších islamistů, pochopil jsem nesmyslnost tohoto islámského směru.
Toto rozhodnutí také vedlo Alrawiho k tomu, že mezi zhruba deset osob zapsanými jako zakládající členové muslimské obce v Brně zapsal svého kamaráda Libora Matouše a Lukáše Větrovce, který od něj dostal souhlas s tím vyučovat islámskou víru v mešitě a hlásat, že islám je neslučitelný s demokracii a evropskou liberální společností.
Od roku 2005 jsem kritiku muslimského fundamentalismu uveřejňoval postupně v mediích a vystupoval stále otevřeněji proti tomuto směru na veřejnosti. Napsal jsem třeba dopis do Lidových novin kritizující oslavováni sebevražedných atentátníku v Islámské nadaci v Praze v souvislosti s pořadem „Infiltrace – já muslim“ apod.
To, že Alrawi místo prokázáni, že nemám pravdu vyrukoval s útoky na mou osobu mně nepřekvapuje, je to je ho oblíbený styl, místo logických argumentů snažit s člověka očernit. I mně naznačoval, že pokud budu veřejně kritizovat nemorálnosti a nezákonnosti kryté islámem, tak mně tímto bude špinit a nejen tím.
Blogeři píšící v diskuzi o tom, že je potřeba vystěhovat muslimy z Evropy by si měli uvědomit, že to by vedlo k návratu k fašizmu a etnickým čistkám. Rád bych parafrázoval Romana Jocha a Davida Macka: „islám je a bude součásti Evropy, ale je otázkou pouze jaký?“
Pro mě to je osobně velice směšné, neboť jsem již před několika léty přiznal že jsem takový býval a nestydím se za to. Naopak jsme na to hrdý, protože jsem díky tomu měl možnost bezprostředním kontaktem poznat co to skutečný muslimský fundamentalismus je a co „páchá“ nejen v České republice.
Chronologicky se to odehrálo takto, v roce 1998 jsem se dostal poprvé do kontaktu s Alrawím a jeho lidmi, od té doby jsem byl, jaké mladík opojený vřelými kontakty mezi muslimskými fundamentalisty nadšen pro jejich myšlenky, tito „muslimští fundamentalisté“ sice jsou Alrawím veřejně odmítáni, ale zároveň mají od něj tich souhlas působit v organizacích a centrech ovlivňovaných Alrawim a jeho lidmi. Náboženská literatura, přednášky a páteční kázáni dostupná veřejnosti tyto moje informace jen potvrzují.
V roce 2002 jsem na několik týdnu navštívil, v rámci náboženské poutě hadž, Saudskou Arábii a poprvé jsem byl v reálu konfrontován se skutečnou podobou islámského fundamentalismu. Od té doby jsem stále více pochyboval o pravdivosti islámského fundamentalismu. Tehdy jsem ještě nedokázal úplně vzdát se své představy islámu a orientoval jsem se od islamistického fundamentalismu propagovaného Alrawim k islámskému fundamentalismu propagovaného jako islámský fundamentalismus saúdskoarabskou vládou.
V roce 2004 byl islámský fundamentalismus definitivně v mých očích zpochybněn, když jsem se v brněnské mešitě marně snažil zpochybnit Vladimíru Sáňkovi, Munibovi Alrawimu a jeho švagrovi Džalalu Atasimu jejich pojetí islámu, dovolujícího vraždění izraelských dětí a civilistů jako v souladu s džihádem. Když jsme viděl, že tito lidé neakceptují verše z koránu a hadithy a trvají na fatwě (náboženský edikt) Jusufa Qaradawiho a dalších islamistů, pochopil jsem nesmyslnost tohoto islámského směru.
Toto rozhodnutí také vedlo Alrawiho k tomu, že mezi zhruba deset osob zapsanými jako zakládající členové muslimské obce v Brně zapsal svého kamaráda Libora Matouše a Lukáše Větrovce, který od něj dostal souhlas s tím vyučovat islámskou víru v mešitě a hlásat, že islám je neslučitelný s demokracii a evropskou liberální společností.
Od roku 2005 jsem kritiku muslimského fundamentalismu uveřejňoval postupně v mediích a vystupoval stále otevřeněji proti tomuto směru na veřejnosti. Napsal jsem třeba dopis do Lidových novin kritizující oslavováni sebevražedných atentátníku v Islámské nadaci v Praze v souvislosti s pořadem „Infiltrace – já muslim“ apod.
To, že Alrawi místo prokázáni, že nemám pravdu vyrukoval s útoky na mou osobu mně nepřekvapuje, je to je ho oblíbený styl, místo logických argumentů snažit s člověka očernit. I mně naznačoval, že pokud budu veřejně kritizovat nemorálnosti a nezákonnosti kryté islámem, tak mně tímto bude špinit a nejen tím.
Blogeři píšící v diskuzi o tom, že je potřeba vystěhovat muslimy z Evropy by si měli uvědomit, že to by vedlo k návratu k fašizmu a etnickým čistkám. Rád bych parafrázoval Romana Jocha a Davida Macka: „islám je a bude součásti Evropy, ale je otázkou pouze jaký?“
Lukáš Lhoťan
Alternativní verze historie aneb jak StB předala Československo neomarxistům v Bruselu ...
Když si již uvědomělí soudruzi z StB uvědomili, že stávající komunistický systém již nemá šanci existovat, tak se spojili s marxistickými extremisty, kteří byli extrém i na komunisty, a odstartovali tzv. Sametovou revoluci 17.11.
Lukáš Lhoťan
Halík odsoudil nenávist k ďáblu ...
Jste křesťan a odmítáte Satana? Tak Tomáš Halík Vám nepodá svaté přijímání! Vyplývá to z jeho kázání v Litomyšli, který zveřejnil Christnet.eu A je to opravdu šokující.
Lukáš Lhoťan
Jak čeští muslimové lžou o těch, kteří poznají o čem je islám a začnou před ním varovat
Když jsem v roce 2010 začal veřejně pod svým pravým jménem upozorňovat na nebezpečí islamizace a islámského extremismu, tak jsem musel čelit i promyšlené kampani českých islamistů vůči své osobě. Jedním z bodu bylo i očerňování.
Lukáš Lhoťan
Diplomat republiky Kongo: Z Afriky prchá hlavně spodina společnosti ...
V naších mediích se nás někteří novináři a aktivisté snaží přesvědčovat, že se nemáme bránit masové imigraci do Evropy, protože je to přínosné a obohacující. A když to přeženu, tak každý druhý uprchlík je podle nich jaderný fyzik
Lukáš Lhoťan
Uprchlíci znásilňují a politici nic na své politice tolerance ilegalní imigrace nemění
Proč pro dnešní vládnoucí evropské politiky má větší cenu nechat na svobodě žadatele o azyl a ilegální imigranty, než chránit životy a bezpečí obyvatel Evropy? Opět slyšíme jak ilegální imigranti v Evropě vraždí a znásilňují ...
Další články autora |
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka
Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let
Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...
Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné
Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...
Poslanci rozhodují o podmínkách prodeje některých lehčích drog
Přímý přenos Politici rozhodují o tom, zda umožní za pevně daných podmínek prodej některých lehčích drog jako je...
Poslanci kývli na zákaz prodeje zemědělské půdy cizincům ze třetích zemí
Přímý přenos Vyšší ochranu nejkvalitnější zemědělské půdy schválila Sněmovna. Nemají na ní do budoucna vznikat...
Za zvuků techna házela nahá žena před dětmi hlínou. Vystoupení řeší policie
Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...
Ukrajina má právo použít naše zbraně v Rusku, řekl britský ministr zahraničí
Ukrajina může použít britské zbraně k úderům na ruském území. Během návštěvy Kyjeva to oznámil...
- Počet článků 854
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2726x
Seznam rubrik
- Interfaith Dialogue
- Čeští muslimové
- Islamismus
- Lidská práva
- Bývalí muslimové
- Různé fobie
- Nedělní zamyšlení
- Co je islám?
- O Evropě
- Američtí muslimové
- Islám a křesťanství
- IslamLeaks
- Recenze
- Blízký východ
- Výklad koránu
- Mezi-náboženský dialog
- Osobní
- Nezařazené