Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

radobea

22. 5. 2012 10:30
Mně fakt dojímá

že když Lukáš mluví o prvních islámských soudech v ČR a jiných lahůdkách, tak je od muslimů ticho po pěšině... Jakmile jde ale o jejich vztah ke křesťanství, tak už se rojí jako sršáňové :D :D

0 0
možnosti
L

listram

21. 5. 2012 18:08
Pedofilní

muslimové s rádi ohánějí tvrzením že nelze kritizovat korán pokud ho neumíme přečíst v originále.Pokud vím, byla Bible původně napsána v starořečtině.Tak by mne zajímalo jestli ten oslomrd co v tom příspěvku káže tu řeč ovládá.Pokud ne jak a co chce kritizovat ? A to že někdo jako on, plácá něco o "dogma" je jen další z oblastí muslimské demence.

1 0
možnosti
W

wildchild

22. 5. 2012 8:10
Re: Pedofilní

Jen bych doplnil - pokud vím, Bible - především Starý zákon - byl napsaný v hebrejštině a aramejštině...

0 0
možnosti
DF

Psychotic17

21. 5. 2012 10:51
.

Útok muslimů na křesťanství? Jako by AIDS útočilo na rakovinu - pro mě dobrá zpráva.

0 0
možnosti
TT

žepré

21. 5. 2012 0:52
Dialog mezi věřícími:

Ideální by byl v izolovaném pavilónu v Bohnicích. Rozhodně by nemusel být vypolstrovaný ani zbaven nebezpečných předmětů. - Ano, umožněne těm, kteří procitli a věří ve svého Boha, aby se k němu dostali co nérychléš !!

1 0
možnosti
ZV

svartvarg

20. 5. 2012 20:16
Také islám nechcete?

Vstupte k nám! Islám v České republice nechceme!

http://www.facebook.com/ivcrn

2 0
možnosti
B

bane

20. 5. 2012 15:35
...

křesťani lžou, často a připadne mi to, že i rádi, o světě, o víře, o bibli a jejím výkladu, o lidech a hlavně lžou o každém, kdo se jim znelíbí, tak nechápu, proč by to neměli dělat muslimové

abyste mě nechápali špatně, nejsem orodující muslimka, ve skutečnosti jsem byla dlouho křesťanka, od církve a i víry samotné mě odradily právě lži a pokrytectví nejen svatých mužů, ale i běžných lidí, kteří v klidu překroutili fakta, jen aby se jim hodily do krámu, je mi líto, od dob středověku jste se nezměnili, ale ostatním to zakazujete a ještě urážíte, místo abyste dodali fakta, tak jako to dělají vaši oponenti

5 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

20. 5. 2012 15:44
Re: ...

ale jste muslimka a jste a jste a jste!!;-D

2 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

20. 5. 2012 13:52
stejnak jste od islámu odešel jen na základě

sporů s jinými muslimy. No to jste je teda fakt potrestal;-D

jenom bacha, aby jste se časem nedostal do sporu i sněkterými křes´´tany;-D

2 0
možnosti
LL

lukaslhotan

20. 5. 2012 14:49
Re: stejnak jste od islámu odešel jen na základě

Jasně, :-) Musím obdivovat vaši snahu soudit mně a obhajovat radikální muslimy :-) To víte, každý normální člověk by se dříve či později s lidmi jako je Alrawi, Sáňka a spol dostal do sporu :-) Nebo se snad vám líbí terorismus a násilí na izraelských dětech, Nebo se vám líbí urážení židů a křesťanů a jejich druhořadé postavení? Ale anonymita vám dává možnost útočit na kritiky těchto zvěrstev a obhajovat islám a jeho radikální podoby :-) Jenže mně bude soudit Ježíš a ne nějaký anonym na Idnes nebo milovník islámu ... my křesťané si nehrajeme na dokonalé lidi jako tito muslimové, ale naopak vyznáváme, že jsme lidé - hříšní a snažíme se s hříchem bojovat a ne ho ospravedlňovat Alláhovým vyvolením :-) A to proč jsem se stal křesťanem ví Ježíš a mohou to poznat i křesťané, ale vaše snaha podnítit proti mně křesťany je fakt zoufalá :-) Asi vás hodně sere jak ukazuji pravou tvář islámu v českých mešitách :-)

7 0
možnosti
N

nudavlese

20. 5. 2012 13:34
nabozenstvo

nabozenstva vzdy sirili a vzdy budu nenavist:-/

4 0
možnosti
A

adam72

20. 5. 2012 13:21
Jako čistý ateista

se k tomuto tématu vyjádřím jen velmi spoře. Ať si diskutuje kdo chce jak chce. Jistě bude jiná diskuse věřícícich příp. zástupců víry a naprosto odlišná diskuse bude probíhat mezi dvěma nezaujatými odborníky na religionistiku. Dokud zůstane u slov je to dobré, ale neohrožujte všechny okolo kvůli "svým kmenovým božstvům", resp. v jejich jménu a to by mohlo platit snad pro všechny bez rozdílu vyznání. Mě je ve výsledku úplně jedno jestli se kolega/yně doma klaní (či modlí k) tomu či onomu...i kdyby se klaněl třeba králi bramborových lidí nebo mimozemšťanům bylo by mi to fuk pokud bude dál fungovat jako muj kolega.

A víte co? Já vám řeknu v co jsem věřil já... v lásku... a ano věřil, už tomu tak není.

1 0
možnosti
K

kion121

20. 5. 2012 12:43
Karma

Na tu s..i dojde.

1 0
možnosti
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).