Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč jsem konvertoval k islámu a odešel z domova?

Proč jsem kdysi dávno odešel z domova a stal jsem se muslimem? Ptá se mne na to hodně lidí a já jim odpovídám, ale jednu věc jsem neřekl plně, pouze ji naznačil. Už asi nastala doba říci ji naplno.

Narodil jsem se v podhůří Beskyd, a když mi byly zhruba 4 roky, tak se mí rodiče rozvedli. Třebaže byl můj život, jako ostatně život dítěte v téměř každé rozvedené rodině, těžší, díky obětavosti mé maminky a mého dědečka jsme se sestrou měli krásné dětství. Mé bezstarostné dětství však skončilo, když si má maminka našla přítele, který mi začal dělat ze života peklo. Urážel mě, mlátil mě a ponižoval, kde jen mohl.

Dokud žil můj dědeček, dalo se to ještě zvládat. Mohl jsem odejít k němu a u něj se učit, být v bezpečí a poznávat, co to je rodičovská láska. Jenže v mých 12 letech můj děda neočekávaně zemřel a já jsem byl nechán na pospas psychopatickému nevlastnímu otci, který svůj teror ještě zesílil a liboval si v mém urážení, ponižování a mlácení. K tomu všemu se ještě přidalo to, že v hodině náboženství, do které jsem chodil, mi paní učitelka řekla, že vlastně Ježíš chtěl, aby můj dědeček zemřel. To mě duchovně ranilo a zprotivilo mi křesťanství.

I přes to, že jsem začal nenávidět křesťanství (kvůli tomu emočnímu zážitku z hodiny náboženství) v Boha jsem nikdy nepřestal věřit, naopak jsem se začal zajímat o islám, neboť jsem měl o islámu povědomí z četby dobrodružných knih Karla Maye a knížek od Felixe Tauera či Luboše Kropáčka.

Na veřejnosti si hrál můj nevlastní otec na hodného tatínka, ale teror, který jsem zažíval doma, byl až tak neúnosný, že jsem ve věku 14 let začal uvažovat o sebevraždě. Naštěstí jsem o tom pouze přemýšlel, ale velmi rychle jsem se takového řešení vzdal, protože jsem si uvědomil, že by to můj dědeček nechtěl a že má můj život jistě smysl.

Asi zhruba v 15 jsem po jednom z mnoha výstupů a mlácení ze strany mého nevlastního otce utekl z domova k mé pratetě do Ostravy, která mi pak řekla, abych se vrátil domů, přežil to do 18 a pak odešel. A pokud to nepůjde, abych šel vše oznámit na policejní stanici. To jsem učinil a jednou mého nevlastního otce nahlásil za napadení, poté mi ovšem bylo mou maminkou slibováno, že se vše změní, a tak jsem oznámení stáhl (to mi bylo zhruba 17).

Čím více sílil psychický teror u nás doma, tím více jsem se ponořoval do studia islámu, který slibuje všem ponižovaným a utlačovaným, že když se k islámu přidají, Bůh jim dopomůže ke spravedlnosti. V 18 jsem poprvé zašel do mešity a konvertoval k islámu a v 19 odešel z domova pryč.

Není jednoduché psát o tomto hrozném období mého života a přiznat se tak k něčemu takovému, ale považuji to za důležité, protože tento můj osud sdílí se mnou i mnozí další mužové – konvertité k islámu. Problémy v rodině, nefunkční vztahy a mnohdy i teror ze strany nevlastních otců. Tito lidé pak vidí islám, který jim slibuje ochranu, spravedlnost, lásku Alláha a jistoty, tedy to, co jim jejich rodiny a společnost nebyly schopné v jejich dětství dát.

Já jsem měl v životě štěstí, poznal jsem svůj omyl v islámu a opustil ho, osvobodil se od traumat týrání nevlastním otcem a našel jsem svou vnitřní i lidskou svobodu, ale tisíce mužů a žen v Evropě takové štěstí nemají. Oni si v naší společnosti v rodinách prožili horory a najednou se v některé části svého života potkali s islámem, který jim dává jistotu, ochranu, lásku Alláha a slibuje jim, že když budou věrní Alláhovi, najdou spravedlnost za zlo, které jim bylo spácháno.

Je jednoduché tyto konvertity k islámu odsoudit, ale tím se nic neřeší, pouze se utvrzuje jejich přesvědčení, že konali správně. Chceme-li porazit islám, musíme nejprve vyléčit naši společnost. Musíme také konvertitům k islámu ukázat, že přijmout islám není řešení, že pokud se chtějí opravdu osvobodit od traumat prožitých v dětství, musí se stát vnitřně silnými a svobodnými lidmi. To jim neumožní islám, ale křesťanství ano.

Samozřejmě v případě konvertitů a konvertitek k islámu, kteří konvertovali kvůli partnerovi/ce nebo ze zištných důvodu - u nich nebude žádná terapie fungovat. Oni totiž v islámu nehledají ochranu, spravedlnost, ale jen ukojení svých vášní.

Přeji čtenářům vše dobré a snad se někdy potkáme na besedě, v Kristu Lukáš :-)

 

Autor: Lukáš Lhoťan | sobota 16.4.2016 13:27 | karma článku: 37,24 | přečteno: 3978x
  • Další články autora

Lukáš Lhoťan

Alternativní verze historie aneb jak StB předala Československo neomarxistům v Bruselu ...

Když si již uvědomělí soudruzi z StB uvědomili, že stávající komunistický systém již nemá šanci existovat, tak se spojili s marxistickými extremisty, kteří byli extrém i na komunisty, a odstartovali tzv. Sametovou revoluci 17.11.

30.11.2017 v 19:28 | Karma: 16,28 | Přečteno: 953x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Halík odsoudil nenávist k ďáblu ...

Jste křesťan a odmítáte Satana? Tak Tomáš Halík Vám nepodá svaté přijímání! Vyplývá to z jeho kázání v Litomyšli, který zveřejnil Christnet.eu A je to opravdu šokující.

9.7.2017 v 21:50 | Karma: 26,17 | Přečteno: 1827x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Jak čeští muslimové lžou o těch, kteří poznají o čem je islám a začnou před ním varovat

Když jsem v roce 2010 začal veřejně pod svým pravým jménem upozorňovat na nebezpečí islamizace a islámského extremismu, tak jsem musel čelit i promyšlené kampani českých islamistů vůči své osobě. Jedním z bodu bylo i očerňování.

25.6.2017 v 17:06 | Karma: 20,89 | Přečteno: 1887x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Diplomat republiky Kongo: Z Afriky prchá hlavně spodina společnosti ...

V naších mediích se nás někteří novináři a aktivisté snaží přesvědčovat, že se nemáme bránit masové imigraci do Evropy, protože je to přínosné a obohacující. A když to přeženu, tak každý druhý uprchlík je podle nich jaderný fyzik

11.4.2017 v 18:53 | Karma: 27,80 | Přečteno: 1437x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Uprchlíci znásilňují a politici nic na své politice tolerance ilegalní imigrace nemění

Proč pro dnešní vládnoucí evropské politiky má větší cenu nechat na svobodě žadatele o azyl a ilegální imigranty, než chránit životy a bezpečí obyvatel Evropy? Opět slyšíme jak ilegální imigranti v Evropě vraždí a znásilňují ...

10.4.2017 v 19:27 | Karma: 40,85 | Přečteno: 1999x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).