Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM
PS

Zajímavé je, že ti lidé několik měsíců míní šlapat asfalt a nemusí se starat o peníze, chodit do práce, platit ubytování a stravu. Kdo to financuje? Může normální člověk na tři měsíce odejít z práce a žít ze vzduchu? Navíc s vámi souhlasím, že jde o hrubou propagandu . Dostává se jim pozornosti médii, zcela nezaslouženě. A policie musí vyhradit své kapacity, placené daňovými poplatníky, aby jim zajišťovali přesun.

10 1
možnosti
VV

Nevim, zda se to jeste smi napsat, ale clanek je hodne hloupy.

1 9
možnosti
Foto

Napsat to můžete, vašich kvalit zdaleka nedosahuje.

4 1
možnosti
MM

Vy si v té nenávisti můžete podat ruce i s těmi islámskými teroristy! :-/

2 6
možnosti
SN

:-).....Souhlas ! To si na to vzali dovolenou, kdo jim dává mzdu, připomíná mi to kyjevský Majdan. Všichni stávkovali, peníze jim nechyběly a rodiny byly zabezpečeny. Že jich potom pár ze střech postříleli ,(samozřejmě neví se kdo), prostě risk je zisk.

Viděl jsem na FB fotky. Jak na nedělní procházce, paní s kočárkem, nějaký "výletník" s jezevčíkem na šňůře, no...pohoda! KDe spí? Pod stanem, nebo pod širým nebem, jako imigranti. PRostě...milion otázek, málo odpovědí ! R^R^R^

10 2
možnosti
Foto

Někde na svých stránkách sami účastníci psali, jak v náborovém letáku. "Strava zajištěna, ubytování v teple." Já myslím, že když tam nejsou kamery, tak se i vezou a pak se jen projdou na klíčovém místě před objektivy.

3 0
možnosti
Foto

USA podporuje teroristy ? Hm to je zajímavé, pak nechápu, proč teroristé mají za úhlavního nepřítele USA. Takže USA vyzbrojují toho, kdo je chce zničit. Na druhou stranu je mně podivné, že na straně Asada bojuje Hamás, kterého se snaží vyzbrojit Rusko a Izrael jim vždy vybombarduje konvoj se zbraněmi, anebo sklady se zbraněmi.

5 4
možnosti
Foto

A nepodporují snad Amíci Saudy? A ti se neplandají do Sýrie?

9 1
možnosti
JB

V dnešní době je velice těžké se orientovat ve spletitých vztazích mezi takovými, či makovými muslimy. Je nad moje chápání, že i v dnešní době se můžou lidé mezi sebou vraždit jen proto, že mají jiný pohled na výklad koránu. Jistě, i křesťané se mezi sebou před staletími vraždili, více méně ze stejných pohnutek, jen se to týkalo pohledu na bibli. Ale já bych čekala, že není možné, aby se to dělo i dnes, ale ono je děje, dnes a denně, nejsme toho ušetřeni.

Dříve mě to nezajímalo, vnímala jsem to okrajově, jen s tím, že jsem registrovala počty obětí, se smíchem jsem se dívala na mapu, kterou přinesly média, že až kam se chce dostat, a mít svoje hranice, Islámský stát. ( Skoro se mu to splnilo.)

Než tento Islámský stát zaútočil na Kobání. A já jsem s otevřenou pusou koukala na turecké tanky, které stály na pahorku nad Kobání, a vojáci se dívali, jak islamisti dole masakrují kurdy. Říkala jsem si, není možná, přece už musí zasáhnout, přece se na to nebudou dívat, sedí v tancích... Dívali a nezasáhli. Zato když bylo " potřeba", klidně do Sýrie vlítli a masakrovali - opět Kurdy. Jezídy na Sindžáru zachránili Kurdové. Kdo se v tém má orientovat. Kvůli někomu se pořádají pochody, jiní nechávají aktivisty chladnými.

12 0
možnosti
VV

Dobrý den ,je to těžký na orientaci ,ale tenhle pochod není o nějakém Aleppo , je to snaha ,až křečovitá, oněch tvorů v davu zachovat si pravidelný příliv peněz , bo uprchlíci se nějak moc nekonají a oni musí nějak zdůvodnit svoji existenci . Trochu mi to připomíná otrokáře ,kteří po Africe naháněli černoušky , teď se to děje to samé jen s jiným názvem , zase nahánějí černoušci , strkají do lodiček ( které zachránci vlastní ) odváží do podivných zařízení , kam si chodí nevěstince vybírat personál ......

4 0
možnosti
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).