Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Zjištění, že rozumné hlasy zůstávají nevyslyšeny, je výzvou konat lépe a jinak.

0 0
možnosti
Foto

J25a32k91u73b 73J13a92h79l

3. 1. 2015 2:07

Asi první text, který se mi od vás líbí :) Snad ne poslední. Občas klesáte k emocionálním výlevům.

0 0
možnosti

A samozřejmě : Čest památce statečného a prozíravého člověka!

5 0
možnosti
Foto

I80v78a49n 45M12a29r85e11k

2. 1. 2015 17:00

Poděkování a Čest jeho památce R^ R^ R^

8 0
možnosti
Foto

:-)Nedávno jsem si při televizní debatě uvědomil, že jsme zatím ponecháni napospas sami sobě. Všem těm nedorozuměním, vzájemnému napadání, obviňování - často v dialozích zbytečných a bez dostatečných znalostí . Mám dojem, že to našim politikům vyhovuje (dokud to téma není nadmíru akutní). Že takové úvahy, nejistoty a obavy dávají zapomenout na jiné nedořešené záležitosti. Nikdo z politiků zatím nepřišel s nějakou konkrétní myšlenkou, návrhem. S nějakými pravidly a opatřeními. S něčím, co by mohlo uklidnit třeba jasně formulovanými podmínkami pro příjem přistěhovalců nebo uprchlíků.

Jak malí.

12 0
možnosti

Já mám také pocit že politikům tento chaos, zmatek a strach o naše bližní etc. velmi vyhovuje. Nás zaměstnává a tak se nezajímáme o (na první pohled) podružné lapsy při správě státu a tím těmto politickým lhářům vyklízíme pole působnosti a krůček po krůčku rezignujeme na další a další aspekty svobodného života.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS