Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

egypttwo

15. 9. 2011 0:07
Vyjádření Valentina Kusáka

POZITIVNĚ kvituji, že admin zveřejnil v Lukynově článku moji reakci na jeho štvavé výpady vzhledem ke mně. V žádném případě však tuto "satisfakci" nepovažuji za dostatečnou a adekvátní tomu, jak jsem byl Lukynem napaden a osočen. ing. Valentin Kusák, 15.9.2011, 00.06 hodin.;-€:-P

0 0
možnosti
V

vit.hassan@seznam.cz

10. 9. 2011 23:31
Vy se mu divíte?

- Vždyť je to signatář petice D.O.S.T.Rv

0 0
možnosti
V

villík

10. 9. 2011 23:10
Najděte si odlehlou louku a dejte si tam s Kusákem..

..po kušně.  A běžte si pak klábosit na Muslimské listy.

0 0
možnosti
PSI

Pavel Skeptik IV

10. 9. 2011 21:33
Na rozdíl od musulmanů,

věřím Kusákovi!

Také nechci být dhimi! ;-€

0 0
možnosti

lubossula

10. 9. 2011 18:18
pane Kusáku,

asi se nebudete divit, ze konkretne ja, vam neverim ani slovo.... Zduraznuji, ani slovo...

2 0
možnosti
MK

Martin Kavka

10. 9. 2011 18:44
Re: pane Kusáku,

Ja Kusakovi take neverim, ale stejne tak ani Vam, ktery jste schopen na ruznych portale vystupovat v diskuzich I jako zena a dalsim nickem se sebou souhlasit. :)))) Ale hlavne, ze jste cestny clovek Suliku. Mozna by byl zajimavy clanek o vasich prispevcich se screeny, kde uzivate ruzne prezdivky a ty screeny jsou pane , CO ZIJETE Z DANI VSECH LIDI A SAM NIC NEPRODUKUJETE. Tak me napada, jaky je rozdil mezi temi co zneuzivaji socialni davky a Vami, ktery zijete ze stejnych penez jako ti zneuzivajici? Vy I oni pouze parazitujete na tech co opravdu delaji a pracuji, odvadi dane, jejichz cast pak putuje k k vam a k nim

5 0
možnosti
VK

egypttwo

10. 9. 2011 17:25
Pokračování

K mému "příspěvku". Za celé období od srpna 2010 jsem si dovolil jedemn tento výrok. Na základě jednoho-neviinného-výroku provádí LhoŤan zobecnění. Nikoho jsem nenaváděl, nikoho jsem nevyzýval, neměl jsem v úmyslu podpalovat mešity. Pokud se chce LhoŤan zabývat podpalováním svatostánků, at se zaměí na své přátele muslimy, kteří ročně podpálí desítky kostelů a zavraždí tisíce křestanů v muslimských zemích.

Valentin Kusák

10.9.2011, 17.25 hodin

0 0
možnosti
VK

egypttwo

10. 9. 2011 17:22
už jsem si zvykl,

že Číňan LhoŤan mne napadá kvůli onemocnění. Osobně nevím, čím trpí LhoŤan, který v 18 letech konvertoval k islámu, aby v 23 letech z islámské víry vystoupil, pak zase do islámu vstoupil a od prosince 2010 proti nepravostem islámu bojuje. Přitom tento "muslim" v roce 2010 podával s LIA trestní oznámení na expremiéra Zemana, na prezidenta Klause a diokonce podával oznámení proti říjnovým Senátkám z důvodu, že senátoři nejsou proislamističtí. No a samozřejmě s LIA již v srpnu 2010 podal i vůči mně - aby se ode mne celá ČR distancovala. Opravdu zajímavý vývoj člověka - Číňana LhoŤana, který chce působit důvěryhodně. Autismus či něco podobného asi v případě tohoto inteligentního člověka je velmi reálná diagnóza. LhoŤan nemá jiný příjem, nežli z granty a dotace. Díky tomuto musí hlásat "demokratický" islám, aby se zalíbil a dál peníze dostával. Distancovali se od něo všichni muslimové v ČR. Pokračování dále.

0 0
možnosti
C

Camino.

10. 9. 2011 19:53
Re: už jsem si zvykl,

Pane Kusak, jsem v podstate na Vasi strane, ale pan Lhotan v posledni dobe psal slusne a zajimave clanky, kdy jsem mu dala nekolikrat karmu. Co se mi nelibi, pokud zrekapitulujete oba vas podivny vztah....kazdy jste na druhe strane barikady, ale proc nas s tim oba otravujete na blogu. Piste si klidne oba co chcete, ale nas to opravdu nezajima, jak moc se nemilujete. Domnivala jsem se, ze muzi se nepomlouvaji;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).