Proč "umírněnému" českému muslimovi vadí odhalení nenávisti v českých mešitách?

Viděli jste někoho v životě asi tak třikrát a to ještě před víc jak 10 roky a přesto o Vás dotyčný člověk napíše sáhodlouhý text o tom, jak Vás zná líp než Vaše žena. Tak přesně tak reaguje obhájce islámu Hatem Berrezouga.

Upozornění! Tento text není reakci na blog Hatema Berrezougy v němž na mne útočí a obviňuje mne, že jsem ztělesněným zlem.

Liberálního muslima Hatema Berrezougu jsme opravdu viděl všeho všudy asi jen třikrát a jeho osobní život jsem nijak moc neznal a neznám. Poznal jsem ho v době, kdy patřil k nejradikálnějším muslimům v Praze a co dělal pak fakt nevím.  

Přesto on o mne napsal dlouhý text pod názvem "Tauhíd, Lukáš Lhoťan, Ježíš Kristus a Islám" v němž mne popisuje tak osobně, až mi to připadá, jako bychom byli homosexuální milenci, protože mne prý zná tak dobře jak mne nezná ani má žena. Inu jeho znalosti o mé osobě a pod. jsem přeposlal ženě, ať se pobaví.

Jenže co čekat od obhájce islámu? Miluje islám a proto ho musí hájit a pokud nedokáže vyvrátit Vaše argumenty, tak se uchýlí k obviňování nejhorším stylem, očerňování a nenávisti. Přitom ovšem dokáže kázat o tom, jak on sám je velice morálním člověkem a jak je čestný a pod. Spousta lidí, kteří podvědomě chtějí slyšet, že v islámu žádný problém není ho miluje  a bude ho hájit i za pomoci dalších vlastních lží. Přesně to bude případ dnes nejznámějšího českého muslima Hatema Berrezougy a některých jeho věrných.

Jak jsem uvedl Výše nereagují na obvinění a nenávistné útoky Hatema Berrezougy. Tento text jsem napsal jako reakci na komentáře diskutujících pod jeho články. V úvodu svého článku o podivné roli Hatema Berrezougy v kauze soudu o knize vydané Ústředím muslimských obcí a hlásající nenávist k neislámským vládám pod názvem "Je nejznámější český muslim Hatem Berrezouga upřímný nebo je to dvojitý agent islamistů?!" jsem napsal, že: 

"Víc jak 10 roků jsme o Hatemovi neslyšel a nevím tedy co se dělo v jeho hlavě a jestli opravdu pochopil špatnost islámské ortodoxie a proto se stal liberálním muslimem nebo jestli má jiné důvody. A proto jsem se k němu a jeho roli v islámském radikalismu v českých mešitách nevyjadřoval."

A na tom nadále trvám. V mnoha věcech týkajících se české muslimské komunity má Hatem pravdu, ale v mnoha věcech si upravuje historií a realitu. Má k tomu své důvody a to respektuji. Také oceňuji jeho dnešní upřímnost v tom, že jsou někteří muslimové velký problém pro Evropu a mnohé jeho texty jsou potřebné a v českém mediálním prostoru unikátní. Například jeho text: "Když si muslim stěžuje na diskriminaci" je velice trefný a potřebný.

Vnímám Hatemovou těžkou roli, když na jedné straně se snaží být přijatelný pro českou společnost a na druhé se snaží prezentovat jako muslim věřící ve správnou verzi islámu. Tomuto dilematu je vystaven každý skutečně liberálně a reformně smýšlející muslim a není to nic příjemného na psychiku, zažil jsme to osobně kdysi sám. Právě pro tento labilní Hatemův stav a schizofrenií, kdy se snaží hájit islám, jako bezproblémový pro naši společnost jsem doteď k jeho případu mlčel.

Jenže případ soudního projednávání vydání knihy Základy tauhidu - islámský koncept boha mne donutil alespoň krátce reagovat. Hatem Berrezouga totiž figuruje jako obhájce organizátora vydání této knihy pana Vladimíra Sáňky. 

Kniha Základy tauhidu - islámský koncept boha patří mezi velice problematické knihy, na příklad v anglických věznicích podporuje radikalizaci vězněných muslimů a proto je i v některých zemích tato kniha zakázána a to je i důvod proč její český vydavatel Vladimír Sáňka stojí před soudem.

Českým žalobcům vadí, že kniha hlásá nenávist k neislámským vládám, nenávist k údajně neislámským zvykům a nastolení islámské vlády místo naši demokracie. Jenže podle Hatema Berrezougy kniha žádný extremismus neobsahuje a její vydavatel Vladimír Sáňka je příklad umírněného muslima.

Proto jsem se ptal proč Hátem se tváří jako umírněný muslim a přitom obhajuje radikální islámské knihy a ty kdož je v České republice šíří?

Jednu zásadní věc jsme se ovšem od Hatema a jeho stoupenců dověděl, byla chyba, že jsem se, po poznání omylu islámu a jeho falešnosti, rozhodl nějak se tomuto omylu a nebezpečí pro českou společnost postavit. Podle Hatema Berrezougy a jeho podporovatelů jsem člověk ze zrádnou náturou a velmi nízkou úrovní, protože jsem s islámem bojoval tak, že jsem nějakou dobu zůstal skrytým odpadlíkem od islámu a shromáždil jsem dostatek důkazů o tom, že česká muslimská komunita má dvě tváře - na venek se tváří liberálně a uvnitř je naopak extrémně nenávistná a radikální. 

A proto jsem pro Hatema Berrezougu a jeho fanklub člověk s nízkou úrovní a zrádnou náturou, protože jsme se rozhodl pokusit se napravit svůj omyl, že jsem s islámem bojoval tak nejlépe jak jsme dovedl a vynesl na veřejnost důkazy o islámském extremismu uvnitř českých mešit.

Opravdu jsem milí čtenáři udělal takový zločin, že jsme se rozhodl dle svých možnosti a schopností ukázat pravou tvář českých mešit? Protože nikdo jiný ty důkazy z českých mešit nevynesl ...

Byl jsme to já, kdo poskytl dost důkazů o islámském extremismu a upozornil české bezpečnostní experty na knihu Základy tauhídu. Byl jsme to já, kdo zveřejnil hromady záznamů nenávistných kázání z českých mešit a upozornil na jejich nenávistné a radikální publikace, opravdu jsme se dopustil tak nemorálního činu? Měl jsem milí čtenáři raději poslechnout pana Hatema Berrezougu a mlčet a nic nezveřejnit, Aby pan Hatem Berrezouga mohl v klidu hrát roli umírněného muslima? Aby pan Sáňka mohl v klidu vládnou muslimské obci v Praze a šířit tam myšlenky islámského extremismu hnutí salafia?

Opravdu mne vaše odpověď zajímá, protože to není jen o nějakém Hatemovi, Lhoťanovi či Sáňkovi, ale je to o tom, jestli má smysl snažit se čelit islamizaci České republiky, kterou by si tak moc pan Sáňka a spol. přáli ...

Jsem extremista, protože jsem poznal islám přímo od muslimů a pochopil, jak falešné mámivé to je a jak snadno tomu dokáží dnešní Evropané té falešnosti podlehnout? Jsem extremista, protože právě proto islám u nás nechci? Podle obhájce islámu Hatema a jeho věrných asi ano ....

Ukázka nenávisti z českých mešit, která by se na veřejnost nedostala, kdyby nebylo člověka se zrádnou náturou a nízkou úrovní:

Policie: Kázání v brněnské mešitě bylo trestné, je ale promlčené

Muslimové si založili vlastní islámský soud v Praze

Kázáni v brněnské mešitě proti Izraeli a židům 

Kázání proti židům a nepřátelům Alláha v brněnské mešitě

Kázáni v brněnské mešitě proti demokracii, sekularismu a ženským právům

Slova o vyvraždění Židu na demonstraci Muslimské obce v Praze

Šéf brněnské mešity: „Bojujte proti nevěřícím jako jeden muž“ 

O manželství muslima s otrokyni, křesťankou a pod. 

Předseda Islámské nadace v Brně se hlásí k ideologovi islámského extremismu Qaradawimu

Jak čeští islamisté lžou o sponzorství ze Saúdské Arábie 

A mnoho dalších podobných ....

Autor: Lukáš Lhoťan | sobota 11.2.2017 21:27 | karma článku: 39,25 | přečteno: 2626x