O kauze jsem psal již v tomto blogu. Teď jsem se ovšem dověděl podrobnosti. Pořadatelé měli v plánu uspořádat debatu, kde by diskutovali jak obhájci islámu, tak jeho kritici. Chtěli, aby představitelé Muslimské obce veřejně obhájili to, co hlásají v muslimské komunitě v České republice.
A tak mne pozvali s tím, že jako autor knih Islám & islamismus v České republice , Ježíš Kristus & islám, jsem nejpovolanějším do debaty proti obhájcům islámu, neboť jsme zveřejnil víc než dost důkazu o dvou tvářích představitelů českých mešit a muslimských obcí, kteří na veřejnosti se tváři jako tolerantní a umírnění muslimové, ovšem uvnitř muslimské komunity hlásají netolerantní podobu islámu.
Jenže když oslovili muslimskou obec s nabídkou debaty, řekli jim muslimové, že NIKDO z nich nepůjde debatovat proti Lukášovi Lhoťanovi. A tak se mi organizátoři debaty omluvili a mé pozváni zrušili. Přece jen debatovat o českých muslimech bez českých muslimů nemá jaksi smysl.
Je zde nádherně vidět, že se propagátoři islamizace Moravy a Čech nebojí jít do veřejné debaty s Martinem Konvičkou, Pavlinou Bitarovou či Beatrice Radosou, ale bojí se veřejné debaty s Lukášem Lhoťanem.
Jistě, třeba takovou Beatrice Radosu by mohli celkem snadno usvědčit ze lži, Martina Konvičku dostat na nějakou neznalost něčeho z islámu, ale postavit se tváři v tvář Lukáši Lhoťanovi, který by jim mohl klást „nevhodné“ otázky a ptát se na nepříjemná fakta, tak na to naši čeští muslimové asi nemají nervy a odvahu.
Vše to dokresluje fakt, že jsem čelil několika trestním oznámením ze strany šéfa českých muslimů Muneeba Hassana Alrawiho či dnes již bývalého šéfa Muslimské obce v Praze Vladimíra Sáňky, ale policie je všechny odmítla a naopak vyšetřuje Ústředí muslimských obcí a jmenovaného Sáňku kvůli hlásáni náboženské nenávisti.
Kdyby někdo měl zájem, tak si může jít na tuto politicky korektní debatu o českém islámu podebatovat na Filozofickou fakultu tento čtvrtek. Podrobnosti o akci zde.
Bojí se bojí, veřejně diskutovat :-)