Sobota 8. května 2021, Den vítězství
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 8. května 2021 Den vítězství

Jak vydělat na finanční krizi v Islámské nadaci

29. 03. 2011 23:21:37
Podle zprávy Bezpečnostní Informační Služby z roku 2005, by neměla vláda České republiky podporovat další výstavbu Islámských center v zemi. Tato zpráva unikla do medií v říjnu roku 2005 a zveřejnil ji týdeník Euro.

Jak vydělat na finanční krizi v Islámské nadaci
Podle zprávy Bezpečnostní Informační Služby z roku 2005, by neměla vláda České republiky podporovat další výstavbu Islámských center v zemi. Tato zpráva unikla do medií v říjnu roku 2005 a zveřejnil ji týdeník Euro.
Podle autora článku v týdeníku Euro, se BIS obává postupné radikalizace českých muslimů, prostřednictvím radikálních myšlenek šířených z Islámských nadací. Současně s tím si vzpomínám na zprávu, která kolovala před několika lety v mediích o tom, že české bezpečnostní orgány vyšetřují nelegální převody financí mezi osobami a firmami z ČR a zahraničními subjekty.
V kontextu toho všeho je pak velice znepokojivé zjištění o problematice finančních transakcí kolem českých Islámských nadací. Kdybych byl průměrný Čech nebo islamofob, samozřejmě bych hned uvažoval o konspiračních teoriích o islamizaci. Ale protože jsme měl možnost 12 let být v centru celého dění, vím že toto vše je nesmysl.
Cílem osob ovládajících české Islámské nadace je pouze rozkradení financí a podvedení řadových muslimů a ne nějaké islamizační konspirace apod. Celý ten systém pracuje na základě určitých mechanismů.
Prvním mechanismem je nastolení situace, kdy se sice vedení Islámských nadací vůči veřejnosti snaží prezentovat liberálně, ale zároveň propagují silně konfliktní islamistickou verzi islámu. Důvodem není ani tak to, že by této verzi věřili, ale fakt, že islamisté poskytují finance bez potřeb převádět je transparentně a počítají s tím, že ti, co zde propagují jejich model islámu, si část peněz ponechají pro sebe.
Druhým mechanismem je skutečnost, že takto získané prostředky zůstávají na soukromých účtech osob ovládajících Islámské nadace, kteří je uvolňují dle své potřeby, a současně s tím tvrdí, že nadace a mešity nemají prostředky na svůj provoz a potřebují, aby jim přispěli lidé chodící do mešity. Toto je geniální, neboť to umožňuje sbírkami v mešitách zvětšit množství prostředků, které je možné „rozkrást“ pro potřeby majitelů Nadací.
Díky faktu, že Nadace a Ústředí muslimských obcí je postaveno na ovládání skrze uzavřeného okruhu osob a neexistuje zde kontrola všech financí vybraných v ČR a muslimských zemích na podporu islámu v ČR od řadových muslimů. Dochází zde k situaci, kdy si mohou majitelé mešit dovolit prakticky bez rizika tvrdit, že nemají dostatek prostředků na provoz mešit a Nadací, ale zároveň mohou hovořit o tom, že chtějí postavit mešity v hodnotách desítek milionů korun.
A skutečnost, že jejich chování a podezřelý způsob finančních transakcí vyvolává obavu z muslimů mezi českými bezpečnostními analytiky a pracovníky a v české veřejnosti? To odbudou obviněními z islamofobie, ty muslimy co upozorňují na jejich pokrytecké chování označí za černé ovce a zrádce islámu, a nakonec vždyť tento jejich systém je prakticky právně neprůstřelný.
Neboť, co je trestného na tom, že někdo někomu dá větší obnos peněz z ruky do ruky? A to, že za takovéto praktiky trpíme všichni muslimové v České republice? To ty, co tento systém 20 let budovali a vydělávají na něm netrápí, neboť už tím, že tento systém založili a provozují, prokázali, že muslimové jsou pro ně jen dojné krávy. A muslimové? Ti co mají morální myšlení, se od mešit distancují a ostatní? Těm je vše jedno, nebo mají z toho systému také profit – ať již ideologický, nebo finanční.
Jedinou naši nadějí je, že v České republice přibývá lidí a organizací odmítající mít cokoliv společného s Islámskými nadacemi a Ústředím muslimských obcí. A tak již dnes funguje v Praze mešita řízena turecko-německými muslimy a u Karlových Varů si zřídili kulturní centrum muslimové z bývalého Sovětského svazu.

Podle autora článku v týdeníku Euro, se BIS obává postupné radikalizace českých muslimů, prostřednictvím radikálních myšlenek šířených z Islámských nadací. Současně s tím si vzpomínám na zprávu, která kolovala před několika lety v mediích o tom, že české bezpečnostní orgány vyšetřují nelegální převody financí mezi osobami a firmami z ČR a zahraničními subjekty.

V kontextu toho všeho je pak velice znepokojivé zjištění o problematice finančních transakcí kolem českých Islámských nadací. Kdybych byl průměrný Čech nebo islamofob, samozřejmě bych hned uvažoval o konspiračních teoriích o islamizaci. Ale protože jsme měl možnost 12 let být v centru celého dění, vím že toto vše je nesmysl.

Cílem osob ovládajících české Islámské nadace je pouze rozkradení financí a podvedení řadových muslimů a ne nějaké islamizační konspirace apod. Celý ten systém pracuje na základě určitých mechanismů.

Prvním mechanismem je nastolení situace, kdy se sice vedení Islámských nadací vůči veřejnosti snaží prezentovat liberálně, ale zároveň propagují silně konfliktní islamistickou verzi islámu. Důvodem není ani tak to, že by této verzi věřili, ale fakt, že islamisté poskytují finance bez potřeb převádět je transparentně a počítají s tím, že ti, co zde propagují jejich model islámu, si část peněz ponechají pro sebe.

Druhým mechanismem je skutečnost, že takto získané prostředky zůstávají na soukromých účtech osob ovládajících Islámské nadace, kteří je uvolňují dle své potřeby, a současně s tím tvrdí, že nadace a mešity nemají prostředky na svůj provoz a potřebují, aby jim přispěli lidé chodící do mešity. Toto je geniální, neboť to umožňuje sbírkami v mešitách zvětšit množství prostředků, které je možné „rozkrást“ pro potřeby majitelů Nadací.

Díky faktu, že Nadace a Ústředí muslimských obcí je postaveno na ovládání skrze uzavřeného okruhu osob a neexistuje zde kontrola všech financí vybraných v ČR a muslimských zemích na podporu islámu v ČR od řadových muslimů. Dochází zde k situaci, kdy si mohou majitelé mešit dovolit prakticky bez rizika tvrdit, že nemají dostatek prostředků na provoz mešit a Nadací, ale zároveň mohou hovořit o tom, že chtějí postavit mešity v hodnotách desítek milionů korun.

A skutečnost, že jejich chování a podezřelý způsob finančních transakcí vyvolává obavu z muslimů mezi českými bezpečnostními analytiky a pracovníky a v české veřejnosti? To odbudou obviněními z islamofobie, ty muslimy co upozorňují na jejich pokrytecké chování označí za černé ovce a zrádce islámu, a nakonec vždyť tento jejich systém je prakticky právně neprůstřelný.

Neboť, co je trestného na tom, že někdo někomu dá větší obnos peněz z ruky do ruky? A to, že za takovéto praktiky trpíme všichni muslimové v České republice? To ty, co tento systém 20 let budovali a vydělávají na něm netrápí, neboť už tím, že tento systém založili a provozují, prokázali, že muslimové jsou pro ně jen dojné krávy. A muslimové? Ti co mají morální myšlení, se od mešit distancují a ostatní? Těm je vše jedno, nebo mají z toho systému také profit – ať již ideologický, nebo finanční.

Jedinou naši nadějí je, že v České republice přibývá lidí a organizací odmítající mít cokoliv společného s Islámskými nadacemi a Ústředím muslimských obcí. A tak již dnes funguje v Praze mešita řízena turecko-německými muslimy a u Karlových Varů si zřídili kulturní centrum muslimové z bývalého Sovětského svazu.

Autor: Lukáš Lhoťan | úterý 29.3.2011 23:21 | karma článku: 12.55 | přečteno: 1860x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Zdeněk Koudelka

Moravská národnost a sčítání lidu

Historicky se na území Moravy obyvatelstvo nazývalo jako Moravané. I nejznámější moravský učitel Jan Amos Komenský se označoval jako Moravan.

8.5.2021 v 7:39 | Karma článku: 8.10 | Přečteno: 106 | Diskuse

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Léčí mě „univerzální" doktorka

Měl jsem „štěstí v neštěstí“? Moje takřka osobní obvodní lékařka je bohužel dlouhodobě nemocná. No a tak jsem byl, doufám, že dočasně, přeřazen k náhradní doktorce. Říká se, že všechno špatné je pro něco dobré, ale...

8.5.2021 v 5:11 | Karma článku: 5.65 | Přečteno: 126 | Diskuse

Lubomír Stejskal

Pane Paroubku, když zatkli starostu Péťu, mluvil jste a konal jinak

Expremiér Jiří Paroubek napsal od úterý do pátku prvního májového týdne (4. až 7. května 2021) čtyři články na téma kauzy Kroupa vs Hamáček. V nich se opakovaně zmiňuje o kauze Budišov a zastává se jejích obětí.

7.5.2021 v 22:15 | Karma článku: 15.59 | Přečteno: 294 | Diskuse

Ivo F. Cilich

Hezky se Arenberger vybarvuje

Kdo vlastně ve skutečnosti rozhoduje o opatřeních a jejich uvolňování? A co znamenají podivné kšefty ministra Arenbergera?

7.5.2021 v 17:00 | Karma článku: 35.75 | Přečteno: 1163 | Diskuse

Jiří Beránek

Co mají společného Hamáček s Plavšičem?

Oba dva mne opět přivedli k myšlence, že zase nám tu někdo lže. Novináři Janek Kroupa a Honza Podroužek zveřejnili informace, které asi nenechaly nikoho klidného. Problém je v tom, že my čtenáři nevíme, zda-li ty zdroje informací

7.5.2021 v 16:04 | Karma článku: 10.31 | Přečteno: 320 | Diskuse
Počet článků 854 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2711


Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).

Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Najdete na iDNES.cz