Diskuse

Hatem Berrezouga - z muslimského radikála liberálním muslimem?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Lukáši, já o tom sice nic nevím a do pana Hatema nevidím, takže třeba je "dvojitý agent". To fakt nevím. Ale dávám k úvaze i svůj názor - nemohl pan Hatem dojít k novému poznání? Ke změně názorů a postojů, stejně jako jste jím prošel Vy ? Není to možné? Ano, vy jste přešel ke křesťanství, pan Hatem zůstal u víry svých otců - islámu. To jo. Ale mě připadá logické, že se nechce zříci ani víry ve Stvořitele ani nechce "utéct" ke křesťanství (které ostatně taky není jen "svaté"). Tak co mu zbývá? Nemůže být jeho životní cesta podobná té vaši? Já fakt nevím, jen dávám k Vaší úvaze.

A co se týká svědectví u soudu ve prospěch pana Sáňky - taky o tom vím prd, ale jen přemýšlím: Nemohl se pan Hatem zastat pana Sáňky prostě proto, že sám měl máslo na hlavě (překládal) a bylo by od něj nefér nechat v tom obžalovaného p.Sáňku "vykoupat", když on možná fakt nebyl tím rozhodujícím člověkem? A co se týká oné, u soudu probírané brožury "Základy Tauhídu - islámský koncept Boha", tak můj osobní názor (četl jsem ji) na ni je: je to islámský teologický blábol, sračka a snůška kravin, ale na "kriminál" to není. Fakt není.

Tož tak...

Přeji krásný boží den.

0 0
možnosti
Foto

Lukáši, prosím, vzbuďte se. Hatem není Váš nepřítel: http://berrezouga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=587134

0 0
možnosti
Foto

;-( ;-( ? !!Lukáši Lhoťane, vůbec nechápu, proč....Hatem brání své umírněné bratry, brání Evropany, žije hlubokou víru, překládá texty, vysvětlil, jak to bylo...proč? Vždycky o Vás mluvil hezky. Sice jako o cestovateli a ode zdi ke zdi, ale s pochopením. Proč tedy? Jste nemocný nebo něco sledujete? Přeji vám oběma, aby žaloba nevyvolala vězení, ale nutnost nápravy: Smazat článek, napsat nový, podat si ruce a podílet se na propojování náboženství. [>-]EU a značka pro celý svět tu chybí, tak přidám tuto: V

0 0
možnosti
Foto

Jelikož už přestala být sranda, když jsem si všiml dalšího článku na Eurabia.parlamentnilisty.cz, ve kterém mě Lhoťan začal systematicky označovat za osobu nebezpečnější než terorista s bombami kromě toho dvojitého agenta, a jeho nepřímého volání po mém zastavení a zachránění ČR před lidmi jako jsem já, jelikož mě považuje za "silnou zbraň islamistů proti odpůrcům islamizace" a asociace pod mým FB profilem k Muhammadu Attovi, strůjce 11. září, pochopil jsem, že Lukáš Lhoťan s...e snaží s těmi asociacemi o terorismu a vraždách vyburcovat radikály k mému případnému odstranění, když neprojevoval žádný zájem o čemkoliv debatovat, ale jen rozšiřuje, že jsem skrytý terorista. Takové podobné podněcování nedávno způsobilo, aby mladý ideolog z Kanady zastřelil muslimy v mešitě. Jelikož tohle už není ani očerňování, podal jsem trestní oznámení na osobu Lukáše Lhoťana za pomluvu a podněcování k násilí. Zálohoval jsem veškeré materiály. Případ už nebudu komentovat, budou ho vyšetřovat příslušné orgány

2 0
možnosti

Autor neví co vlastně chce a co vlastně je. Těžko hodnotit jeho snahu z posledních let. Knihu, kterou popisuje a chtějí za ni soudit pana Saňku jsem četl a nevidím tam nic, co by bylo závadné pro naši společnost. Chápu zásadní věc muslimů, že Islám je svobodné a dobrovolné rozhodnutí jedince. A když autor časem zjistil,že se mýlil, je sice hezké, ale charakterově k jeho JÁ špatné. V

0 0
možnosti
Foto

Bedřichu, nerozumím...v čem co charakterově špatné...jinak souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Lukáši, tady je moje odpověď a doufám, že mou výzvu přijmeš.

http://berrezouga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=586430

5 0
možnosti
Foto

;-( R^ Až jak osobní musel Hatem být. Ale nedá se nic dělat.

0 0
možnosti

J68a71r56a 64R17a78n18k

11. 2. 2017 0:46

Proboha, pokud je Vam po vsech Vasich "exkurzich" jeste neco svate, nechte tohoto autora na pokoji, navic neni jediny, znam vice takovych a zaplatpanbuh za ne, na konvertity snad nema naladu ani zadny slusny Cech.

3 0
možnosti

Nevím, ale nezdá se mně vhodné, že právě Vy, pane Lhoťane, při své převratné minulosti, jste ten pravý, zvedat prst a nabádat k opatrnosti.

Zvláště se mně zdá podivný tento článek, který následuje krátce po posledním článku pana Hatema Berrezougy. Tedy stručně - velmi kontraproduktivní počin.

5 1
možnosti