Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lukáši, včera jsem si konečně poslechl přednášku (Brno - 7.3.) - moc se mi to líbilo, díky. R^ [>-]

1 0
možnosti

Je určitě dobře, že policie koná, na druhou stranu není dobře tříštit síly proti muslimům v ČR. Chtělo by to posazení se ke kulatému stolu.

2 0
možnosti

Ať si muslimáci islám reformují nebo ne, je mi fuk, ale ať si to dělají doma v arabské poušti !  V Evropě, Americe nebo Australii nechci vidět ani jednoho muslimáka !

6 0
možnosti

:-)Je docela možné, že obvinění použijí na svoji obranu právě vaše blogy a vyjádřování. A pokuď tam nebude přímo návod na bombu a výzva kam jí umístit, tak jim to projde. Kdyby jste měl alespoň trošku soudnosti, tak tu knihu necháte posoudit někým naprosto nezávislím. Příjde mi to jako kdyby Gobels dělal rozbor židovského spisku popisujícího ovládnutí finančního světa.

0 7
možnosti
Foto

To že něco míří k soudu v naší zemi zdaleka není důkaz, že je to nezákonné.

Obecně si myslím, že by se neměly zakazovat žádné knihy.

2 12
možnosti

ale podle mě je úspěch, že to k tomu soudu dostalo.

7 1
možnosti

Islám je třeba zreformovat, nebo zakázat. Vzhledem k tomu, že reforma nejspíš rozhodně nepřipadá v úvahu, tak zákaz je na místě. Nacismus jsme taky zakázali.

13 2
možnosti

T76o86m90á78š 85P95í57c72l

14. 4. 2015 11:04

Reforma je vzdy navratem ke korenum. A ten prave probiha, viz ISIL.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS