Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám v kanceláři veřejného ochránce práv jmenovce. Fuj, úplně mi zatrnulo :-)

Ohledně fungování "smířlivé fronty" se pořád snažím pochopit jejich pohnůtky. Ale nejde to, nejde to, nejde... Buď mi z toho vychází vědomý záměr, což je zlo a pomalu na trestný čin (...propagace hnutí směřujícího...), nebo je to naprostá ignorace očividných faktů. Takový ten "hipízácký" přístup: když půjdu s kytičkou proti tanku, tak na mě přeci nevystřelí :-/

2 0
možnosti
Foto

Tak mě napadá, jak by dopadl kdokoli ,,z našich", kdyby se vyjádřil stejně, jen jaksi v opačném gardu!:-/

2 0
možnosti
Foto

dodatek- nikoli vyjádřil, ale přímo vyzíval!!

1 0
možnosti

Kalašnikov na ministerstvu zahraničí ,? To je dobrý.

V té komisi jsou převážně ženy,to bude ten problém.

0 0
možnosti

K54a83r11e43l 26D76u13b

18. 5. 2014 18:45

Víte, že by mě nepřekvapilo, kdyby někdo toho "duchovního"  eliminoval ? Také bych nebyl překvapen, kdyby policie nikoho nechytla. Pořád ještě jsou u policajtů rozumní lidi, i když asi ne v těch vysokých funkcích. Konec konců, ta zrůda je větší nebezpečí než byl Hitler. A jeho pátá kolona ? V Norsku ztratila dorost. Co se stalo  v Norsku, může se stát všude v Evropě. Problém je stejný v celé Evropě.  Jó, vidím to černě, ... :-/

2 0
možnosti

K tomuhle tématu jsem se dostal poměrně nedávno a dost mě šokovalo, vůbec jsem netušil že je to v čr tak daleko a o to víc mě šokuje, že se o tom v podstatě minimálně dovídáme z médií, jakoby tohle téma vůbec neexistovalo. Daleko víc nás "trápí" dražší energie než obhájení a udržení vlastního místa. Asi je to daný tím, že o tomto problému šíření Islámu moc nevíme, vědět nechceme, protože je to "daleko" a zatím se nás to moc netýká. Každopádně já o tomhle chci vědět víc, protože mě to zajímá, tyhle jejich kázání to přeci není jako žvásty v hospodě, všichni víme jak to vypadá u nich v domovské krajině.

6 0
možnosti

Díky za článek. Doufám, že od členů výboru je takový projev jen bezbřehá naivita.

3 0
možnosti

R^Ti pouštní terorističtí psy nedají pokoj  Podle muslimských skutků musí být muslimský bůh Alláh krvelačná bestie. Ať vyfičí do své pouště a tam si můžou své bábovičky bořit a odpalovat ve jménu Alláha. jak chtějí. Banda všivá muslimská.

4 0
možnosti

No jo pane Lhoťan, ale co s tím evropští politici udělají...nic. Pak se diví , že ve volbách se prosazují ultranacionalistické a tzv. xenofobní strany....

3 0
možnosti
Foto

Co podle Vás znamená ultrancionalistické?

0 0
možnosti
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).