Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Otevřený dopis českým poslancům v otázce zákazu islámu

Vážení páni poslanci a poslankyně,Z médií jsem se dověděl, že tuto středu, 21. ledna 2015 máte projednávat na zasedání parlamentu České republiky bezpečnostní situaci v naší zemi v přímé souvislosti s rozmáhajícím se islamismem. Prosím věnujte několik minut přečtení mého krátkého dopisu, který může mít zásadní význam pro Vaše postoje a rozhodování.

Jmenuji se Lukáš Lhoťan a byl jsem v letech 1998 až 2012 členem Muslimské obce v Brně a jedním z nejbližších spolupracovníků šéfa Ústředí muslimských obcí v ČR pana Muneeba Hassana Alrawiho. K islámu jsem se dostal v mých 15 letech a konvertoval oficiálně v roce 1998. Díky shodě náhod mi bylo jako konvertitovi umožněno poznat zákulisí fungování mešit a islámských nadací v ČR a dostat se do okruhu lidí, kteří jsou hlavními organizátory šíření islamismu v České republice. Stalo se tak díky tomu, že jsem při konverzi přijal jejich pojetí islámu a stal se islamistou.

Od roku 2004 jsem ovšem začal pochybovat o jejich verzi islámu a jejich islamismus se mi zprotivil svou nelidskosti a fanatičností. V roce 2006 jsem definitivně veřejně (v pořadu České televize Kosmopolis) odsoudil násilné pojetí islámu a podpořil reformní (liberální) muslimy. Za to mě lidé ovládající české mešity odsoudili a začali pomlouvat, ale zároveň potřebovali člověka, jako jsem já na to, aby u nás vypadal islám umírněně. Proto jsem zůstal v nejbližším kruhu těchto lidí a oni podporovali mou prezentaci liberálního islámu v české společnosti, ale zároveň dělali vše proto, aby mě očernili u obyčejných muslimů a nedovolili tak „nakažení“ obyčejných muslimů reformním (umírněným) islámem.

Oni si mysleli, že jsem prodejny člověk a že mi stačí dát trochu peněz a podpořit mě v médiích a budu dělat, co oni chtějí a neřešit, o co jim jde doopravdy. Jenže já jsem se tak rozhodl tvářit záměrně, aby byli tímto svým pocitem uchlácholeni a nedávali pozor. Rozhodl jsem se totiž dokázat odpovědným úřadům, že tito vedoucí mešit se sice tváří umírněně, ale umírnění nejsou.

Bohužel jsem čelil velkému problému. Po tragickém 11. září se totiž na tyto islamisty napojili pracovníci českých tajných služeb a policie a začali s nimi spolupracovat. Tito islamisté se tím mezi muslimy netajili, spíše chlubili a začal jsem být svědkem toho, že těm z islamistů, kteří byli ochotni ke spolupráci, začaly být policií apod. tolerovány menší zločiny a přestupky a pomáhalo se jim s pobyty a občanstvími.

Nemohl jsem tedy věřit českým policistům a kontrarozvědce, že kdybych jí předal přímo co vím, že by mě nepráskli těmto islamistům. Proto jsem našel jiné cesty a předával důvěryhodným osobám materiál o skutečných aktivitách a cílech českých islamistů. A ony to předávaly dále. Jsem přesvědčen, že díky této mé práci se alespoň částečně podařilo podpořit stanovisko vlády premiéra Topolánka, která odmítla uznat Ústředí muslimských obcí v ČR s plnými právy a výhodami ve zvláštním stupni. Jak dokládá veřejná zpráva, část českých tajných služeb konstatovala:
„Ministerstvu vnitra vadí především krátkost působení společnosti, během níž se nemohla výrazně navenek profilovat. Proto byl návrh na udělení výjimky náboženské společnosti ÚMO předběžně projednán se zpravodajskými službami ČR, které k němu zaujaly jasně odmítavé stanovisko," odůvodnilo svůj postoj ministerstvo.“ Zdroj:
http://www.novinky.cz/domaci/97317-tajne-sluzby-cr-jsou-proti-vyjimkam-muslimum.html

Můj příběh by byl na dlouhou dobu a tak jej zkrátím. Od roku 2008 mi došlo, že pro mě osobně není reformní islám řešením a po prostudování islámského životopisu Mohammeda a jeho srovnání s životopisem Ježíše Krista, jsem se rozhodl, že islám není pro mne to pravé. Ale zároveň jsem to tajil, abych dále mohl působit mezi islamisty.

V roce 2010 jsem byl pozván americkým ministerstvem zahraničí na studijní pobyt do USA a islamisté definitivně dostali nejspíše strach, že bych se jim mohl vymknout zpod kontroly a stát se v české společnosti v rámci prezentace islámu vlivnější než oni, byť bez nějakých oficiálních pozic. A tak kromě zesílení pomlouvačné kampaně mezi muslimy v ČR na mě začali tlačit, abych se nechal „upsat“ a zlomit jejich vlivu a oni tak na mně měli kompromitující materiál a mohli mě vydírat a má prezentace reformního (liberálního) islámu, by tak byla pod jejich pevnou kontrolou. To jsem odmítl a raději definitivně z komunity odešel.

Kvůli dalším okolnostem jsem tajil do roku 2012 před veřejností, že nejsem muslim a teprve pak jsem to zveřejnil. Jakmile jsem opustil islamistické prostředí, začal jsem zveřejňovat ukázky projevů náboženské nenávisti a podivných aktivit v českých mešitách.

Toto co teď napíši, nepíši kvůli vychloubání nebo dokazování zásluh. Od chvíle co jsem si uvědomil zlou povahu islamismu, sloužil jsem vždy zájmům své vlasti bez očekávání odměny nebo zásluh. Setkání s islámem ze mě udělalo vlastence a člověka věřícího v nadřazenost lidskosti a dobra nad jakýmkoliv fanatismem a zlem.

Tedy dnes je většina argumentace proti českým muslimům a mešitám, toho co se tam děje a hlásá, postavena na informacích, které jsem získal, a postaral se o jejich zveřejnění. Je jedno, který člověk nebo organizace je používá, ale když půjdete po zdroji, najdete mě. Islamisté to vědí a nemohou mi to jistě zapomenout. Říkám to proto, abyste vy, volení zástupci lidu, věděli jak moc člověk riskuje, když se postaví proti islamismu a jak moc je potřeba takové lidi hledat a podporovat.

Po událostech posledních týdnů ovšem odmítám, aby mnou získané informace a důkazy o islamistickém pozadí českých mešit byly využívány k laciné populistické propagandě o tom, že je třeba zakázat islám v České republice, jak to zaznělo na akcích podpořených některými Vámi poslanci a poslankyněmi. Bohužel, kromě islamistů mne nemají rádi i někteří odpůrci islámu. A asi tato má kritika jejich některých kroků to jen zesílí.
Neriskuji svůj život a neobětoval jsem roky svého života tomu, aby se někdo pokoušel na odporu proti islamistům budovat svou politickou kariéru nebo vydělávat peníze, když přitom nejenže nic neučinil, aby lidem jako jsem já nepomohl, ale ještě k tomu před nějakou dobou neměl problém s těmi islamisty obchodovat a podporovat je!

Žádám Vás jako poslance a zástupce lidu, abyste odmítli lacinou propagandu o tom, že je třeba zakázat v Česku jakýkoliv islám a místo toho se začali zajímat, proč část bezpečnostních služeb ignorovala ovládnutí českých mešit islamisty. Chci Vás upozornit na to, že byť jen uvažování o zákazu islámu nepomůže porážce islamistů, ale naopak je posílí a dá jim svatozář mučedníků proti současnému režimu. A to nemluvím o bezpečnostních dopadech takového možného zákona.

Vím, že je nereálné, že byste ho schválili, ale i pouhá diskuze o tom nesmyslu by poškodila práci desítek lidí, kteří brání tuto zemi před islamismem.

Páni poslanci, dámy poslankyně,
prosím Vás, nepodlehněte populismu a dopřejte sluchu lidem, jako jsem já, kteří mají zkušenost, jíž nevyčtete z knížek a asi ji už ani nikdo jen tak nezíská. Jsem připraven byt Vám k dispozici a přijít veřejně i neveřejně o této zkušenosti pohovořit. Nejsem členem žádné protiislámské organizace v České republice a žádná mne také nepodporuje. Proto Vám píši jako jednotlivec a nestranná osoba v současné politické a společenské mánii být in v boji proti islámu.

V příloze připojuji ukázku doposud nezveřejněných informací a materiálu, které jsem získal během svého působení v řadách islamistů a které ukazují na to, kdo za nimi stojí apod. Prosím Vás, ano - čelme islamismu a islamizaci, ale nenechme se zatáhnout do kampaní proti našim muslimským spoluobčanům, kteří s islamisty nesouhlasí. A také Vás prosím, nezkazme pod tlakem populismu a boje o politické body práci těch, kdož za odpor proti islamizaci Evropy položili život anebo riskují svůj život každý den.

S pozdravem a přáním dobrého rozhodování Lukáš Lhoťan

Na ukázku uvádím odkaz na mou knižní prvotinu na to téma:
http://knihy.idnes.cz/islam-islamismus-v-ceske-republice.html

Také připojuji odkazy na projevy náboženské nenávisti, netolerance a podivných aktivit v českých mešitách, které jsem odhalil a zveřejnil:

Kniha vydaná Ústředím muslimských obcí v České republice šíří nenávist
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/55342/neislamske-vlady-je-nutno-uprimne-nenavidet-pisi-muslimove-v-knize-vydane-v-cesku.html

Homosexuály je třeba zabíjet, píše kniha o islámu v češtině
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/53053/jak-chteji-islamiste-razne-zatocit-s-aids.html

Kázání proti židům a nepřátelům Alláha v brněnské mešitě
https://www.youtube.com/watch?v=Mvpf3JZAGlU

Další kázání proti židům v brněnské mešitě
https://www.youtube.com/watch?v=cRZQS06hC-I
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Pobijte-Zidy-musi-mit-strach-Kazani-ceskeho-muslima-vydesilo-politiky-216375

Členové muslimské obce při demonstraci před izraelskou ambasádou v Praze oslavují islámské teroristy
https://www.youtube.com/watch?v=G1deuVlHBVI

Finanční nesrovnalosti v brněnské mešitě
https://www.youtube.com/watch?v=U6pi9HRiBCY

Přednáška v pražské mešitě, ženu obviněnou z cizoložství je třeba zabít
https://www.youtube.com/watch?v=kFRhJ3V9srw

Na nemuslimy nebrat ohledy, pčednášky v pražské mešitě
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/56521/na-nemuslimy-nebrat-zadny-ohled.html

Šéf Ústředí muslimských obcí vybízí muslimy k tomu, aby učili své děti nenávisti k nevíře v Alláha:
https://www.youtube.com/watch?v=__YQxffxT-8

http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/zalobci-sef-brnenskych-muslimu-alrawi-vybizel-k-nenavisti-20130902.html

Islámský soud v Praze
https://www.youtube.com/watch?v=D62K09r4kmQ
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52181/britsky-muslim-by-chtel-v-cesku-zavest-islamske-pravo.html

A mnoho dalších podobných

 

 

 

Autor: Lukáš Lhoťan | úterý 20.1.2015 17:59 | karma článku: 33,69 | přečteno: 2629x
  • Další články autora

Lukáš Lhoťan

Alternativní verze historie aneb jak StB předala Československo neomarxistům v Bruselu ...

Když si již uvědomělí soudruzi z StB uvědomili, že stávající komunistický systém již nemá šanci existovat, tak se spojili s marxistickými extremisty, kteří byli extrém i na komunisty, a odstartovali tzv. Sametovou revoluci 17.11.

30.11.2017 v 19:28 | Karma: 16,28 | Přečteno: 953x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Halík odsoudil nenávist k ďáblu ...

Jste křesťan a odmítáte Satana? Tak Tomáš Halík Vám nepodá svaté přijímání! Vyplývá to z jeho kázání v Litomyšli, který zveřejnil Christnet.eu A je to opravdu šokující.

9.7.2017 v 21:50 | Karma: 26,17 | Přečteno: 1826x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Jak čeští muslimové lžou o těch, kteří poznají o čem je islám a začnou před ním varovat

Když jsem v roce 2010 začal veřejně pod svým pravým jménem upozorňovat na nebezpečí islamizace a islámského extremismu, tak jsem musel čelit i promyšlené kampani českých islamistů vůči své osobě. Jedním z bodu bylo i očerňování.

25.6.2017 v 17:06 | Karma: 20,89 | Přečteno: 1887x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Diplomat republiky Kongo: Z Afriky prchá hlavně spodina společnosti ...

V naších mediích se nás někteří novináři a aktivisté snaží přesvědčovat, že se nemáme bránit masové imigraci do Evropy, protože je to přínosné a obohacující. A když to přeženu, tak každý druhý uprchlík je podle nich jaderný fyzik

11.4.2017 v 18:53 | Karma: 27,80 | Přečteno: 1437x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Uprchlíci znásilňují a politici nic na své politice tolerance ilegalní imigrace nemění

Proč pro dnešní vládnoucí evropské politiky má větší cenu nechat na svobodě žadatele o azyl a ilegální imigranty, než chránit životy a bezpečí obyvatel Evropy? Opět slyšíme jak ilegální imigranti v Evropě vraždí a znásilňují ...

10.4.2017 v 19:27 | Karma: 40,85 | Přečteno: 1999x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Proč poslanec KDU-ČSL tak moc touží po vraždění křesťanů v Sýrií?

Poslanec KDU-ČSL Gabal včera opět v televizi horoval pro válku proti Asadovi a opět tak potvrdil, že z neznámého důvodu představitelé KDU-ČSL dlouhodobě podporují teroristy bojující nejen proti Asadovi, ale i syrským křesťanům.

6.4.2017 v 13:12 | Karma: 38,58 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Švédsko i Německo mají miliardy pro muslimské uprchlíky na úkor českých otroků ....

Ne každá nadnárodní firma je špatná, ale co se týče firem z Německa a Švédska, tak ty převádějí své zisky domů a financují z nich sociální programy pro imigranty z Afriky a islámských zemí a to na úkor českých zaměstnanců.

5.4.2017 v 18:10 | Karma: 43,07 | Přečteno: 3254x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Nelogicky reagující obyvatele Západu jsou důkazem efektivity neomarxistické teorie

Jádrem neomarxistické teorie je myšlenka, že ne skrze násilné uchopení moci, jak to dělali komunisté, ale skrze postupné ovládnutí vzdělávacího systému a postupnou změnu výchovy se dosáhne marxistického ráje.

1.4.2017 v 10:18 | Karma: 40,20 | Přečteno: 2144x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Bolševici dnešní doby aneb Český helsinský výbor v akci

Český helsinský výbor požaduje vyhazov z práce pro kritika neomarxistické politiky EU. Tento výbor jenž si hrál na ochránce práv pronásledovaných v dobách komunismu se dnes chová úplně stejně, jako komunisté.

29.3.2017 v 13:22 | Karma: 43,50 | Přečteno: 2818x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Zakladatel islámu je Antikrist, ale mnozí křesťané jej již mají skoro za proroka

Mohamed, byl prvními křesťany, jenž se s ním setkali, označen za Antikrista/falešného proroka. Dnes naopak sílí mezi křesťany hnutí, které Mohameda nepřímo a brzy asi i přímo uzná za proroka. A to bude problém pro nás všechny.

28.3.2017 v 9:35 | Karma: 35,68 | Přečteno: 1870x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Díky vykořisťování českých zaměstnanců má Německo přebytek a má na dotování imigrantů

Hodně se dnes hovoří o neomarxismu v kulturní oblasti, ale jaksi se zapomíná na přesah tohoto marxismu 2.0 do ekonomické oblasti. Příkladem je trvalé tolerována diskriminace zaměstnanců z východní Evropy v rámci EU.

24.3.2017 v 11:58 | Karma: 39,29 | Přečteno: 2210x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Dříve papež bránil Evropu před islámem, ale dnes je na straně islámských dobyvatelů

Papež František káže: „My křesťané bychom měli s vlídností a úctou přijímat islámské imigranty, kteří přicházejí do našich zemí." Jak velký je to rozdíl například oproti papeži Inocenci XI. který financoval obranu proti muslimům.

20.3.2017 v 9:16 | Karma: 33,51 | Přečteno: 1185x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Slovensko proti fašismu? Ne! Proti národu, vlastenectví a křesťanům

Kamarád ze Slovenska mi poslal odkaz na fotografie z tzv. protifašistické demonstrace v Bratislavě. No podle transparentu to byl spíše demonstrace proti slovenskému národu, proti vlastenectví a proti křesťanům ...

12.3.2017 v 13:15 | Karma: 39,80 | Přečteno: 2766x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Nízké mzdy jako záminka pro nábor cizinců ....

Proč se nabízejí v ČR nízké mzdy? Aby se mohli dovážet cizinci, kteří za tuto almužnu pracují. Proto jsou i mnohé firmy nadšeny z možností dovážet imigranty a někteří i možná z povinného přerozdělování imigrantů v rámci EU ...

9.3.2017 v 9:29 | Karma: 37,38 | Přečteno: 1551x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Jak neomarxisté a feministky podněcují nenávist vůči křesťanům

Velkými stoupenci přílivu masy muslimů a Afričanů do Evropy jsou i dnešní feministky a neomarxisté. Jednou z jejich metod vyvolávání nenávisti vůči křesťanům a konzervativně smýšlejícím Evropanům je šíření lži.

4.3.2017 v 13:25 | Karma: 38,44 | Přečteno: 1733x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Podobně jako Kreml i Brusel začíná svým satelitům nařizovat a vyhrožovat!

Čechoslováci dobrovolně vstoupili do komunistické sféry vlivu a stejně tak dobrovolně vstoupili i do EU. Právě vedení EU se ovšem začíná chovat podobně, jako komunistické politbyro. Například v otázce migrace.

2.3.2017 v 20:26 | Karma: 42,41 | Přečteno: 2355x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Proč chtějí čeští muslimové tak zoufale umlčet Lhoťana?

Když jsem před několika roky upozornil na českého konvertitu k islámu, který veřejně tvrdil, že není muslim, tak jsem si za to od něj vykoledoval stíhání u soudu. Podobně se mne pokouší stíhat i propagátor radikálního islámu.

28.2.2017 v 16:21 | Karma: 38,00 | Přečteno: 2268x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Politička KDU-ČSL vyhrožuje sociálkou rodičům, kteří nepošlou své dítě na multikulti akci

Byl jsem v šoku, když jsme si potvrdil neoficiální informací o tom, že brněnská politička za KDU-ČSL by nejraději poslal sociálku na rodiče, kteří si nepřejí, aby na české škole probíhala multikulturní propaganda.

22.2.2017 v 19:48 | Karma: 43,05 | Přečteno: 3332x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Kultůrní zbližování s arabskými přistěhovalci je předstupeň ovládnutí Evropy muslimy

Nemá smysl usilovat o podporu reformního islámu pokud jsme nezastavili příliv muslimů do Evropy a nevyřešili jak čelit jejich expanzi v Evropě. Protože bez vyřešení tohoto problému je jakýkoliv umírněný islám jen dočasným řešením.

21.2.2017 v 10:15 | Karma: 37,78 | Přečteno: 1740x | Diskuse| Občanské aktivity

Lukáš Lhoťan

Hanobení křesťanství je dnes uměním, ale hanobení islámu je těžký zločin podobný vraždě

Když skupina FEMEN zhanobila pravoslavný chrám, bylo to u nás obhajováno, jako oprávněný protest. když slovenská dívka počůrá a spálí korán je to zločin extremismu se sazbou až šest let. Toto je dnešní multikulturní Evropa ...

18.2.2017 v 15:17 | Karma: 40,99 | Přečteno: 2745x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Počet článků 854
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2726x
Bývalý muslim a autor knihy Islám a islamismus v České republice, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s. Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010).