Podle zprávy Bezpečnostní Informační Služby z roku 2005, by neměla vláda České republiky podporovat další výstavbu Islámských center v zemi. Tato zpráva unikla do medií v říjnu roku 2005 a zveřejnil ji týdeník Euro.
Jak vydělat na finanční krizi v Islámské nadaci
Podle zprávy Bezpečnostní Informační Služby z roku 2005, by neměla vláda České republiky podporovat další výstavbu Islámských center v zemi. Tato zpráva unikla do medií v říjnu roku 2005 a zveřejnil ji týdeník Euro.
Podle autora článku v týdeníku Euro, se BIS obává postupné radikalizace českých muslimů, prostřednictvím radikálních myšlenek šířených z Islámských nadací. Současně s tím si vzpomínám na zprávu, která kolovala před několika lety v mediích o tom, že české bezpečnostní orgány vyšetřují nelegální převody financí mezi osobami a firmami z ČR a zahraničními subjekty.
V kontextu toho všeho je pak velice znepokojivé zjištění o problematice finančních transakcí kolem českých Islámských nadací. Kdybych byl průměrný Čech nebo islamofob, samozřejmě bych hned uvažoval o konspiračních teoriích o islamizaci. Ale protože jsme měl možnost 12 let být v centru celého dění, vím že toto vše je nesmysl.
Cílem osob ovládajících české Islámské nadace je pouze rozkradení financí a podvedení řadových muslimů a ne nějaké islamizační konspirace apod. Celý ten systém pracuje na základě určitých mechanismů.
Prvním mechanismem je nastolení situace, kdy se sice vedení Islámských nadací vůči veřejnosti snaží prezentovat liberálně, ale zároveň propagují silně konfliktní islamistickou verzi islámu. Důvodem není ani tak to, že by této verzi věřili, ale fakt, že islamisté poskytují finance bez potřeb převádět je transparentně a počítají s tím, že ti, co zde propagují jejich model islámu, si část peněz ponechají pro sebe.
Druhým mechanismem je skutečnost, že takto získané prostředky zůstávají na soukromých účtech osob ovládajících Islámské nadace, kteří je uvolňují dle své potřeby, a současně s tím tvrdí, že nadace a mešity nemají prostředky na svůj provoz a potřebují, aby jim přispěli lidé chodící do mešity. Toto je geniální, neboť to umožňuje sbírkami v mešitách zvětšit množství prostředků, které je možné „rozkrást“ pro potřeby majitelů Nadací.
Díky faktu, že Nadace a Ústředí muslimských obcí je postaveno na ovládání skrze uzavřeného okruhu osob a neexistuje zde kontrola všech financí vybraných v ČR a muslimských zemích na podporu islámu v ČR od řadových muslimů. Dochází zde k situaci, kdy si mohou majitelé mešit dovolit prakticky bez rizika tvrdit, že nemají dostatek prostředků na provoz mešit a Nadací, ale zároveň mohou hovořit o tom, že chtějí postavit mešity v hodnotách desítek milionů korun.
A skutečnost, že jejich chování a podezřelý způsob finančních transakcí vyvolává obavu z muslimů mezi českými bezpečnostními analytiky a pracovníky a v české veřejnosti? To odbudou obviněními z islamofobie, ty muslimy co upozorňují na jejich pokrytecké chování označí za černé ovce a zrádce islámu, a nakonec vždyť tento jejich systém je prakticky právně neprůstřelný.
Neboť, co je trestného na tom, že někdo někomu dá větší obnos peněz z ruky do ruky? A to, že za takovéto praktiky trpíme všichni muslimové v České republice? To ty, co tento systém 20 let budovali a vydělávají na něm netrápí, neboť už tím, že tento systém založili a provozují, prokázali, že muslimové jsou pro ně jen dojné krávy. A muslimové? Ti co mají morální myšlení, se od mešit distancují a ostatní? Těm je vše jedno, nebo mají z toho systému také profit – ať již ideologický, nebo finanční.
Jedinou naši nadějí je, že v České republice přibývá lidí a organizací odmítající mít cokoliv společného s Islámskými nadacemi a Ústředím muslimských obcí. A tak již dnes funguje v Praze mešita řízena turecko-německými muslimy a u Karlových Varů si zřídili kulturní centrum muslimové z bývalého Sovětského svazu.
Podle autora článku v týdeníku Euro, se BIS obává postupné radikalizace českých muslimů, prostřednictvím radikálních myšlenek šířených z Islámských nadací. Současně s tím si vzpomínám na zprávu, která kolovala před několika lety v mediích o tom, že české bezpečnostní orgány vyšetřují nelegální převody financí mezi osobami a firmami z ČR a zahraničními subjekty.
V kontextu toho všeho je pak velice znepokojivé zjištění o problematice finančních transakcí kolem českých Islámských nadací. Kdybych byl průměrný Čech nebo islamofob, samozřejmě bych hned uvažoval o konspiračních teoriích o islamizaci. Ale protože jsme měl možnost 12 let být v centru celého dění, vím že toto vše je nesmysl.
Cílem osob ovládajících české Islámské nadace je pouze rozkradení financí a podvedení řadových muslimů a ne nějaké islamizační konspirace apod. Celý ten systém pracuje na základě určitých mechanismů.
Prvním mechanismem je nastolení situace, kdy se sice vedení Islámských nadací vůči veřejnosti snaží prezentovat liberálně, ale zároveň propagují silně konfliktní islamistickou verzi islámu. Důvodem není ani tak to, že by této verzi věřili, ale fakt, že islamisté poskytují finance bez potřeb převádět je transparentně a počítají s tím, že ti, co zde propagují jejich model islámu, si část peněz ponechají pro sebe.
Druhým mechanismem je skutečnost, že takto získané prostředky zůstávají na soukromých účtech osob ovládajících Islámské nadace, kteří je uvolňují dle své potřeby, a současně s tím tvrdí, že nadace a mešity nemají prostředky na svůj provoz a potřebují, aby jim přispěli lidé chodící do mešity. Toto je geniální, neboť to umožňuje sbírkami v mešitách zvětšit množství prostředků, které je možné „rozkrást“ pro potřeby majitelů Nadací.
Díky faktu, že Nadace a Ústředí muslimských obcí je postaveno na ovládání skrze uzavřeného okruhu osob a neexistuje zde kontrola všech financí vybraných v ČR a muslimských zemích na podporu islámu v ČR od řadových muslimů. Dochází zde k situaci, kdy si mohou majitelé mešit dovolit prakticky bez rizika tvrdit, že nemají dostatek prostředků na provoz mešit a Nadací, ale zároveň mohou hovořit o tom, že chtějí postavit mešity v hodnotách desítek milionů korun.
A skutečnost, že jejich chování a podezřelý způsob finančních transakcí vyvolává obavu z muslimů mezi českými bezpečnostními analytiky a pracovníky a v české veřejnosti? To odbudou obviněními z islamofobie, ty muslimy co upozorňují na jejich pokrytecké chování označí za černé ovce a zrádce islámu, a nakonec vždyť tento jejich systém je prakticky právně neprůstřelný.
Neboť, co je trestného na tom, že někdo někomu dá větší obnos peněz z ruky do ruky? A to, že za takovéto praktiky trpíme všichni muslimové v České republice? To ty, co tento systém 20 let budovali a vydělávají na něm netrápí, neboť už tím, že tento systém založili a provozují, prokázali, že muslimové jsou pro ně jen dojné krávy. A muslimové? Ti co mají morální myšlení, se od mešit distancují a ostatní? Těm je vše jedno, nebo mají z toho systému také profit – ať již ideologický, nebo finanční.
Jedinou naši nadějí je, že v České republice přibývá lidí a organizací odmítající mít cokoliv společného s Islámskými nadacemi a Ústředím muslimských obcí. A tak již dnes funguje v Praze mešita řízena turecko-německými muslimy a u Karlových Varů si zřídili kulturní centrum muslimové z bývalého Sovětského svazu.