Lukáš Lhoťan

REFLEX: „Šéfovi českých muslimů vadí KDU-ČSL“

9. 07. 2012 17:08:09
Aktuální vydáni časopisu REFLEX obsahuje i rozsáhlejší esej novinářky Aleny Knapové o českém islámu. Byť v článku převažuje spíše negativní postoj k mé osobě a kritikům islámu a islamismu jako celku, na což má novinářka právo, samotná článek mně velice pobavil.

Nejde ani tak o popsáni stihomamu předsedy Islámské nadace v Brně Muneeba Hasana Alrawiho, který za mou osobou vidí kampaň amerických neokonzervativců, a jistě kdyby neusiloval o přízeň brněnských židů přidal by i své oblíbené teorie o spiknuti sionismu (tj. světového židovstva). Jako spíše popsáni jeho projevu na adresu české politické reprezentace.

Alrawi v rozhovoru opět a jak jinak útočí na KDU-ČSL za její odpor k islamizaci a islamismu. Inu on asi radši podporuje Suverenitu Blok Jany Bobošíkovíé, tam má nejspíše jistotu, že se nic skutečného proti islamizaci neučiní, kromě populistických hesel? Neboť jak se zmiňuje autorka článku je odpor k islámu v české společnosti tak silný, že to dělá problémy právě politikovi za stranu Jany Bobošíkové, který měl s muslimy úzké vztahy a měl i islámskou svatbu.

Mně osobně opakovaný výpad Alrawiho vůči křesťanům opět potvrdil to co jsem poznal z osobního styku s ním po dobu několika let. Na veřejnosti se snaží vystupovat jako umírněný a multikulturní, ale ve skutečnosti podporuje každou iniciativu, které poškodí odpůrce islamizace a šíření islámu v České republice.

Alrawi je také mistr v manipulaci a lžích, jako ukázku vám zde předkládám jeho text, který rozdával v lednu 2012 v reakci na odhalení proti-židovských projevů v brněnské mešitě. V textu se Alrawi snaží svalit veškerou vinu na mou osobu a dokonce mně označuje za toho kdo konvertity, jako je Lukáš Větrovec, radikalizoval a podporoval je v jejich extremismu, kdežto on Alrawi vždy usiloval o jejich umírnění.

Ti z muslimů a ex-muslimek, kteří chodili a chodí do brněnské mešity moc dobře vědí, že to je očividná lež. Naopak ten kdo podněcoval v Lukáši Větrovcovi jeho proti-židovské názory byl právě Alrawi a jeho lidé. Naopak mně obviňovali ze zrady islámu neboť jsem se snažil jejich extremistickým názorům dělat protiváhu podporou konvertitu sdružujících se tehdy kolem Liberálních muslimů (archiv jejich webu zde: http://liberalnimuslimove.blog.cz/ )

V Alrawiho prohlášení pro media se objevuje ještě jedná věc o které jsem nechtěl hovořit dokud se mi nepodaří ji nějak doložit. Jde o kauzu Libertas Independent Agency o.s.

Popíši vám krátce o co se jedná:
V době kdy jsem byl v muslimské komunitě vznikla v Brně Libertas Independent Agency o.s. (zkráceně LIA). On sám dnes ovšem rozhlašuje, že to právě on a jeho lidé stáli za vznikem LIA. Ano mohu potvrdit, že právě Alrawi a jeho lidé usilovali skrze LIA šířit kritiku českých politiků za jejich odpor k islámu a islamizaci.

Jsem rád, že se Alrawi konečně nepřímo k tomuto přiznal. Někteří mi přátelé a kolegové mi totiž stále nemohou zapomenout, že jsem jako mediální tvář českého islámu kritizoval KDU-ČSL, Miloše Zemana a další za jejich odmítavé postoje k islamizaci a islamismu. Nechtěl jsem jim to objasňovat, protože mi bylo jasné, že by to stejně mohli vnímat jako snahu se vymluvit. Tedy, konečně jsem rád, že se Alrawi sám přiznal jak v REFLEXU, tak v lednu před novináři, že jsem vše dělal na základě jeho pokynů a snad to již také vysvětli okolnosti kolem LIA všem co to zajímá.

Ukázka scenu dokumentu, který Alrawi rozdával na tiskové konferenci Islámské nadace v Brně v lednu tohoto roku:

Předseda muslimů Muneeb Alrawi o Lukáši Lhoťanovi

Autor: Lukáš Lhoťan | karma: 25.97 | přečteno: 2178 ×
Poslední články autora